Η επίσημη θέση της Κυβέρνησης για τη διάβαση-καρμανιόλα στην ε.ο. Τρικάλων-Καλαμπάκας

Στο φως η επίσημη απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών σχετικά με τη διάβαση του ΟΣΕ που κόβει στα δυο την ε.ο. Τρικάλων-Καλαμπάκας και στην οποία έχουν σημειωθεί δεκάδες ατυχήματα τα τελευταία χρόνια. 

Δείχνοντας οι κυβερνώντες ότι δεν έχουν ιδέα για περί τίνος πρόκειται επισυνάπτουν ως απάντηση ένα έγγραφο του ΟΣΕ όπου αναφέρεται ούτε λίγο, ούτε πολύ ότι… όλα είναι καλά, από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει αυτόματο σύστημα φύλαξης. 

Μόνο που το πρόβλημα δεν είναι οι “μπάρες”, αλλά το παγκόσμιο φαινόμενο ένας δρόμος ταχείας κυκλοφορίας να κόβεται  ξαφνικά από τις σιδηροδρομικές γραμμές.

Το περιεχόμενο της απάντησης:

Έγγραφο με θέμα : «Κρατική αβλεψία και κωλυσιεργία κοστίζουν ανθρώπινες ζωές στην ισόπεδη διάβαση Θεόπετρας στη ε.ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας.»

Σε συνέχεια της Ερώτησης στην Βουλή, από τον Βουλευτή κο Κωνσταντίνο Χήτα, σας ενημερώνουμε ότι :

Η σχετική ερώτηση της Βουλής αναφέρεται στην Ισόπεδη Διάβαση στη ΧΘ 73+098 της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, η οποία διασταυρώνει την ε.ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας. Η εν λόγω Ισόπεδη Διάβαση είναι εξοπλισμένη με σύστημα ΑΣΙΔ όπως άλλωστε και όλες οι ΙΔ της γραμμής Π-Κ. Η τοποθέτηση του συνόλου των ΑΣΙΔ πραγματοποιήθηκε κατά την ανακαίνιση της γραμμής την περίοδο 1999-2000.

Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΟΣΕ δεν απαιτείται η ύπαρξη προσωπικού φύλαξης στην εν λόγω ΙΔ εφόσον υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα ΑΣΙΔ.

Σε πρόσφατη αυτοψία που πραγματοποιήσαν στελέχη του Τμήματος Γραμμής Βόλου διαπίστωσαν ότι υφίστανται όλα τα προβλεπόμενα προειδοποιητικά σήματα του ΚΟΚ σε σχέση με την προσέγγιση σιδηροδρομικής διάβασης. Επιπλέον υπάρχουν και σήματα περιορισμού της ταχύτητας των οδικών οχημάτων.

Με την ανακοίνωση ΣΟΧ αριθ. 1/2019 σταδιακά προσλήφθηκαν στον ΟΣΕ με σύμβαση ορισμένου χρόνου ενός (1) έτους 160 έκτακτοι Φύλακες Ισόπεδων Διαβάσεων, προκειμένου να συνδράμουν στο έργο της ασφαλούς διέλευσής πεζών και οχημάτων, από τις φυλασσόμενες διαβάσεις του ΟΣΕ, σύμφωνα με το άρθρο όγδοο του ν. 4506/2017 (ΦΕΚ Α/191) το οποίο καταργήθηκε με την παρ. 3 του άρθρουόΐ του ν. 4765/2021 από 15.05.2021.

Ως εκ τούτου και για λόγους διασφάλισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας απευθυνθήκαμε στην ελεύθερη αγορά με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του Οργανισμού για την Φύλαξη των Ισόπεδων Διαβάσεων για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς κυκλοφορίας των συρμών.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος

Σπυρίδων Κ. Πατέρας


© 2024 iThessalia | CREATED BY ITWORX