Πρεμιέρα σήμερα για το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης της πόλης και θα πρέπει όλοι μας να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Οι πληροφορίες για το Σύστημα βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Τρικκαίων www.trikalacity.gr (στο banner για τη στάθμευση) ή απ’ ευθείας στη διεύθυνση https://trikalacity.gr/systima-elegchomenis-stathmeysis/.
Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις για το νέο Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου Τρικκαίων
- Γενικά Στοιχεία:
Η λειτουργία του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης είναι ανταποδοτική και τμήμα των εσόδων που θα προκύπτουν, θα αποδίδονται σε ευάλωτα νοικοκυριά του Δήμου Τρικκαίων για το αυξημένο κόστος της ενέργειας.
1.1 Ωράριο Λειτουργίας Ελεγχόμενης Στάθμευσης
– Δευτέρα έως Παρασκευή
08.30 – 14.30 και 17.30 – 21.00
– Σάββατο
08.30 – 14.30
– Κυριακές και επίσημες Αργίες ισχύει ελεύθερη στάθμευση
Αριθμός Θέσεων
Το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) αποτελείται από:
- 530 θέσεις Επισκεπτών
- 290 θέσεις Μονίμων κατοίκων
- 25 θέσεις ΑΜΕΑ
- 124 θέσεις ΜΟΤΟ/Ποδήλατα
- 43 θέσεις Φορτοεκφόρτωσης
Λεπτομερής Χάρτης ΣΕΣ
Ο αναλυτικός χάρτης του ΣΕΣ βρίσκεται εδώ: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1DJ-sepNIpp73z8Ajf25Er2c_q1o98B0&ll=39.55596693098961%2C21.767438099861142&z=16
Κόστος Στάθμευσης σε θέσεις επισκεπτών
-Για 60 λεπτά 0,60 €
-Για 120 λεπτά 1,20 €
-Για 180 λεπτά 2,40 €
-Για 240 λεπτά 3,60 €
-Για 300 λεπτά 4,80 €
-Για 360 λεπτά 6,00 €
- Λειτουργία Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης – ΣΕΣ2.1 Πώς αγοράζω χρόνο στάθμευσης;
Α. Μέσω της δωρεάν εφαρμογής (App) Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα
Β. Στα συμβεβλημένα σημεία πώλησης (περίπτερα) (δείτε χάρτη με τα σημεία πώλησης-POS εδώ: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1DJ-sepNIpp73z8Ajf25Er2c_q1o98B0&ll=39.55596693098961%2C21.767438099861142&z=16
Αναλυτικά τα σημεία είναι
«PRESS & TOBACCO»: ΓΑΡΙΒΑΛΔΗ 12
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ ΓΩΝΙΑ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ 28
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΑΝΟΥΤΑ 3
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΟΝΔΥΛΗ 28
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ 15
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΒΑΣ. ΤΣΙΤΣΑΝΗ 1 (κτήριο ΠΕ Τρικάλων)
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΒΑΣ.ΤΣΙΤΣΑΝΗ & ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
ΨΙΛΙΚΑ-ΤΣΙΓΑΡΑ «ΤΥΠΟΣ»: ΕΡΜΟΥ 3 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΣΤΡ. ΣΑΡΑΦΗ 15 (μπροστά από το Ταχυδρομείο)
FAST BREAK MINI-MARKET: ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 3
ΨΙΛΙΚΑ- ΤΣΙΓΑΡΑ «KIOSK»: ΙΟΥΛ.ΑΔΑΜ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ (πλατεία Μακαρίου, Δεσποτικό)
2.2 Πώς γίνεται η ενεργοποίηση εισιτηρίου στάθμευσης μέσα από την εφαρμογή;
Ο χρήστης μπορεί να αγοράσει χρόνο στάθμευσης προσθέτοντας χρήματα στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι (wallet) της εφαρμογής χρησιμοποιώντας την πιστωτική/χρεωστική του κάρτα. Έπειτα μπορεί να εξαργυρώσει τα χρήματα αυτά ώστε να αγοράσει χρόνο στάθμευσης. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ενεργοποίηση εισιτηρίου στάθμευσης είναι αρχικά η «φόρτιση» του πορτοφολιού της εφαρμογής. Στη συνέχεια, με πολύ απλά βήματα:
- Επιλέγει την ακριβή τοποθεσία στάθμευσης (εντοπίζεται αυτόματα από το GPS της συσκευής)
- Επιλέγει την επιθυμητή διάρκεια στάθμευσης
- Εισάγει την πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος του (μια φορά)
- Και ενεργοποιεί το εισιτήριο στάθμευσης
Μέσα από αυτή την οθόνη ο χρήστης μπορεί να επεκτείνει το εισιτήριό του πατώντας «Επέκταση εισιτηρίου» ή να ακυρώσει το εισιτήριό του πατώντας «Ακύρωση εισιτηρίου».
Σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου το κόστος ενεργοποίησης δεν θα επιστραφεί στο ηλεκτρονικό του πορτοφόλι. Εάν ο χρήστης επιλέξει χρονικό όριο που ξεπερνάει το ωράριο λειτουργίας της Ελεγχόμενης Στάθμευσης, η εφαρμογή θα τον προειδοποιήσει και θα του προτείνει εναλλακτικό χρονικό όριο στάθμευσης εντός ωραρίου λειτουργίας. Ακόμα, 10′ πριν τη λήξη του εισιτηρίου ο χρήστης θα λάβει ειδοποίηση από τη συσκευή του εφόσον έχει ορίσει να είναι ενεργές οι ειδοποιήσεις για την εφαρμογή Novoville.
2.2 Πώς μπορώ να καταχωρήσω την πιστωτική/χρεωστική κάρτα μου και να φορτίσω το ηλεκτρονικό πορτοφόλι της εφαρμογής;
Βήμα 1: Καταχώρηση μεθόδου πληρωμής στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι
Ο χρήστης μπορεί να προσθέσει μία νέα πιστωτική/χρεωστική κάρτα στην εφαρμογή ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
– Θα πρέπει να πατήσει πάνω δεξιά στο εικονίδιο με τις 2 γραμμές στην αρχική οθόνη της εφαρμογής προκειμένου να εμφανιστεί το μενού της εφαρμογής και να επιλέξει «Στάθμευση».
– Στη συνέχεια θα πρέπει να πατήσει το «Πορτοφόλι» που βρίσκεται στη μπάρα με το μενού της στάθμευσης στο κάτω μέρος της οθόνης και να μεταβεί στην οθόνη του πορτοφολιού που το αρχικό ποσό θα είναι 0,00 ευρώ.
– Πατώντας στο κουμπί με το σύμβολο «+» ο χρήστης θα μεταβεί στην οθόνη «Φόρτισης» με τα διαθέσιμα ποσά φόρτισης, εκεί επιλέγει το «Προσθήκη/αλλαγή τρόπου πληρωμής» για να προσθέσει μία νέα πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
– Στη συνέχεια η εφαρμογή θα ζητήσει από τον χρήστη να επιβεβαιώσει τα προσωπικά του στοιχεία προκειμένου να διασφαλιστεί το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ο χρήστης πατώντας στα πεδία θα πρέπει να εισάγει τα προσωπικά του στοιχεία και να κάνει επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού του τηλεφώνου εισάγοντας τον 4-ψήφιο κωδικό που θα λάβει από την εφαρμογή μέσω SMS. Έπειτα πατώντας “Υποβολή” ο χρήστης θα μεταβεί στην οθόνη καταχώρησης της τραπεζικής του κάρτας.
– Τέλος, συμπληρώνοντας τα στοιχεία της κάρτας του στο ασφαλές σύστημα της τράπεζας Πειραιώς και πατώντας «Ασφαλής Αποθήκευση» ο χρήστης έχει ολοκληρώσει την καταχώρηση της τραπεζικής του κάρτας.
Βήμα 2: Φόρτιση πορτοφολιού
O χρήστης έχοντας καταχωρήσει την κάρτα του μέσω της “Προσθήκης/Αλλαγής τρόπου πληρωμής” μπορεί πλέον να φορτίσει το “Πορτοφόλι” της εφαρμογής επιλέγοντας ένα από τα διαθέσιμα ποσά στην οθόνη φόρτισης. Για να προβάλλει ο χρήστης τα διάφορα διαθέσιμα ποσά φόρτισης αρκεί να σύρει τις εικόνες των ποσών με το δάχτυλό του αριστερά ή δεξιά ώστε η εικόνα με το ποσό της επιλογής του να βρίσκεται στο κέντρο της οθόνης και έπειτα να πατήσει το κουμπί “Φόρτιση” που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης. Ενδεχομένως η τράπεζα στην οποία ανήκει η κάρτα που έχει καταχωρήσει ο χρήστης να απαιτήσει αυθεντικοποίηση της συναλλαγής. Η οθόνη αυθεντικοποίησης διαφέρει ανάλογα με την κάθε τράπεζα και η διαδικασία αυθεντικοποίησης εξαρτάται από τις ρυθμίσεις που έχει ορίσει ο χρήστης μέσω της τράπεζας και του e-banking του (SMS, επιβεβαίωση μέσω app κλπ.). Εάν χρειαστείτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με τη τράπεζά σας.
Όταν η διαδικασία φόρτισης ολοκληρωθεί θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα και το υπόλοιπο του «Πορτοφολιού» θα έχει ανανεωθεί.
2.3 Πώς μπορώ να προβάλλω τις συναλλαγές που έχω πραγματοποιήσει;
Ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις συναλλαγές που έχει πραγματοποιήσει πατώντας στο κουμπί με τις 2 γραμμές πάνω δεξιά στο κεντρικό μενού και επιλέγοντας «στάθμευση» ή πατώντας το κουμπί «στάθμευση» που βρίσκεται επίσης στην κεντρική οθόνη. Έπειτα επιλέγει και στις δύο περιπτώσεις το «ιστορικό εισιτηρίων».
Κάθε συναλλαγή εμφανίζεται σε ξεχωριστή «κάρτα» με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να κάνει λήψη και αποθήκευση του αποδεικτικού Αγοράς/Φόρτισης χρόνου στάθμευσης πατώντας το συνημμένο αρχείο .pdf της συναλλαγής.
2.4 Περιπτώσεις αδυναμίας φόρτισης ή καταχώρησης μεθόδου πληρωμής
Εάν η διαδικασία φόρτισης αποτύχει παρακαλούμε ελέγξτε ότι η κάρτα που έχετε καταχωρήσει έχει διαθέσιμο υπόλοιπο για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και ότι έχετε διαθέσιμα δεδομένα ή δυνατό σήμα Wi-Fi, προκειμένου η εφαρμογή να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Εάν αδυνατείτε να αποθηκεύσετε την κάρτα σας στην εφαρμογή, ενδεχομένως να μην έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς κάποια από τα βήματα που αναφέρθηκαν νωρίτερα, ή να υπάρχει πρόβλημα σύνδεσης στο internet ή πιθανότατα να υπάρχει κάποιο εμπόδιο από την τράπεζα στην οποία ανήκει η κάρτα σας.
Επίσης είναι σημαντικό η διαδικασία αυθεντικοποίησης της συναλλαγής με τη τράπεζα του χρήστη να γίνει σωστά προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Αυτό εξαρτάται από τον τρόπο αυθεντικοποίησης που ο χρήστης έχει ορίσει μέσω της τράπεζάς του (πχ. SMS με κωδικό, ή επιβεβαίωση μέσω e-banking).
Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολία ή χρειάζεστε βοήθεια μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την Τεχνική μας Υποστήριξη στo 213 0333 929 ή στο info@novoville.com και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε βήμα βήμα.
2.5 Γιατί η εφαρμογή μου βγάζει άλλο σημείο στάθμευσης από αυτό στο οποίο βρίσκομαι;
Η εφαρμογή ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να μας εμφανίσει σε διαφορετικό σημείο από αυτό που βρίσκεται ο χρήστης πάνω στο χάρτη. Αυτό μπορεί να συμβεί γιατί ενδέχεται να μην υπάρχει καλή σύνδεση στο διαδίκτυο και οι χάρτες εμφανίζουν το τελευταίο σημείο στο οποίο μας έχουν εντοπίσει.
Επίσης η εφαρμογή κατά την έναρξή της θα μας ζητήσει να επιτρέψουμε να έχει πρόσβαση στην τοποθεσία μας μέσω του GPS της συσκευής μας, επιτρέποντας στη συσκευή να ανιχνεύει την τοποθεσία μας θα βρίσκει το στίγμα μας στο χάρτη αυτόματα. Αν αρνηθούμε το αίτημα της εφαρμογής για τον εντοπισμό της τοποθεσίας μας τότε η εφαρμογή δεν θα μπορεί να βρίσκει το στίγμα μας στο χάρτη, η τοποθεσία στάθμευσης θα πρέπει να εισάγεται από τον χρήστη με πιθανότητα λάθους και κατα συνέπεια επιβολής προστίμου. Γι αυτό συστήνουμε σε κάθε χρήστη να επιτρέπει στην εφαρμογή να εντοπίζει τη θέση του στο χάρτη και να ελέγχει πως το σημείο στάθμευσης που έχει επιλέξει ταυτίζεται με τη θέση που έχει σταθμεύσει.
2.6 Γιατί μου βεβαιώθηκε παράβαση ενώ έχω αγοράσει χρόνο στάθμευσης;
Υπάρχουν περιπτώσεις που βεβαιώνονται παραβάσεις στους οδηγούς και κάποιες από τις πιο συχνές οι οποίες σχετίζονται με τη μη σωστή χρήση της εφαρμογής είναι οι παρακάτω:
– Το υπόλοιπο στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι της εφαρμογής δεν επαρκεί, επομένως δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση νέου εισιτηρίου στάθμευσης.
– Η ενεργοποίηση νέου εισιτηρίου είναι μικρότερης διάρκειας από τον χρόνο στάθμευσης του οχήματος με αποτέλεσμα μετά τη λήξη του εισιτηρίου και εφόσον το όχημα παραμένει σταθμευμένο να επιβάλλεται πρόστιμο στον χρήστη.
– Ο χρήστης μπορεί εκ παραδρομής να έχει πραγματοποιήσει μόνο φόρτιση του ηλεκτρονικού του πορτοφολιού μέσα στην εφαρμογή και να μην έχει εκδώσει ποτέ νέο εισιτήριο. Η φόρτιση του ηλεκτρονικού του πορτοφολιού δεν αντικαθιστά την ανάγκη για έκδοση νέου εισιτηρίου ακολουθώντας την απαραίτητη πρόσθετη διαδικασία.
– Ο χρήστης δεν είχε ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο την ώρα της ενεργοποίησης νέου εισιτηρίου. Σε κάθε νέα ενεργοποίηση εισιτηρίου είναι απαραίτητη η χρήση Wi-Fi δικτύου ή των δεδομένων περιήγησης της συσκευής του τηλεφώνου του χρήστη προκειμένου η εφαρμογή να μπορεί να εντοπίσει και τη τοποθεσία του χρήστη.
– Ο χρήστης ενώ έχει επιλέξει χρονική διάρκεια στάθμευσης στην οθόνη ενεργοποίησης εισιτηρίου και έχει πληκτρολογήσει τον αριθμό της πινακίδας κυκλοφορίας του οχήματός του, έχει παραλείψει να πατήσει το κουμπί “Ενεργοποίηση” στο κάτω μέρος της οθόνης, που είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την ενεργοποίηση του εισιτηρίου.
– Ο χρήστης κατά την ενεργοποίηση εισιτηρίου, πληκτρολόγησε λανθασμένα τον αριθμό της πινακίδας του με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται ενεργό εισιτήριο για το δικό του όχημα και να του επιβληθεί πρόστιμο.
– Η τοποθεσία στάθμευσης κατά την ενεργοποίηση εισιτηρίου δεν ταυτίζεται με την πραγματική τοποθεσία του οχήματος ή είναι σταθμευμένο το όχημα σε μη επιτρεπτή θέση στάθμευσης.
2.7 Η εφαρμογή θα με ενημερώσει πριν τη λήξη του εισιτηρίου μου;
Για να λαμβάνει ο χρήστης ειδοποιήσεις μέσω της εφαρμογής θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει δώσει την συγκατάθεσή του όταν του εμφανίζεται το αντίστοιχο μήνυμα αποδοχής ή απόρριψης ειδοποιήσεων της εφαρμογής, κατά την αρχική εγκατάστασή της.
Σε κάθε περίπτωση η συγκατάθεση αυτή μπορεί να δίνεται ή αντίστοιχα να αίρεται μέσω των ρυθμίσεων του εκάστοτε κινητού τηλεφώνου. Εφόσον ο χρήστης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του για τη λήψη ειδοποιήσεων τότε θα ενημερώνεται από την εφαρμογή 10’ πριν τη λήξη του εισιτηρίου του όπου θα έχει την δυνατότητα επέκτασής του.
2.8 Αν ακυρώσω το εισιτήριο στάθμευσης που έχω εκδώσει μέσω της εφαρμογής, παίρνω τα χρήματά μου πίσω;
Αν ο χρήστης της εφαρμογής αποφασίσει να ακυρώσει ένα εισιτήριο που έχει ήδη ενεργοποιήσει, τότε το ποσό που έχει καταναλώσει από το ηλεκτρονικό του πορτοφόλι δεν μπορεί να επιστραφεί σε αυτό παρά μόνο αν συντρέχει σημαντικός λόγος η κάποιο τεχνικό πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τη Τεχνική Ομάδα Υποστήριξης του Novoville στο 213 0333929 ή στο info@novoville.com προκειμένου να λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
2.9 Μπορώ να λάβω τα χρήματά μου πίσω μετά από φόρτιση του ηλεκτρονικού μου πορτοφολιού μέσα στην εφαρμογή;
Από τη στιγμή που ο χρήστης της εφαρμογής προβεί σε φόρτιση του ηλεκτρονικού του πορτοφολιού, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων μόνο αν συντρέχει σοβαρός λόγος και εφόσον αυτά τα χρήματα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για την ενεργοποίηση εισιτηρίου στάθμευσης.
Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Ομάδα Υποστήριξης του Novoville στο 213 0333929 ή μέσω email στο info@novoville.com προκειμένου να διερευνήσουμε αν η συναλλαγή πληροί τα κριτήρια επιστροφής χρημάτων και να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.
2.10 Πώς καταλαβαίνω πως βρίσκομαι σε ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης;
Οι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν ανά πάσα στιγμή αν βρίσκονται σε ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης, παρατηρώντας αν στον δρόμο που βρίσκονται και επιθυμούν να σταθμεύσουν υπάρχει η ειδική ενημερωτική πινακίδα/σήμανση, μέσω της οποίας οριοθετούνται οι δρόμοι που ανήκουν στις ζώνες ελεγχόμενης.
2.11 Αγορά Χρόνου Στάθμευσης μέσω Σημείων Πώλησης (POS)
Η αγορά χρόνου στάθμευσης πραγματοποιείται και από τα συμβεβλημένα Σημεία Πώλησης (περίπτερα) στα οποία υπάρχουν ειδικά τερματικά. Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να δηλώσει τον αριθμό κυκλοφορίας του Οχήματος του και την επιθυμητή διάρκεια στάθμευσης. Η πληρωμή του αντιτίμου γίνεται είτε με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας είτε με μετρητά. Το τερματικό εκδίδει έγχαρτη απόδειξη για την συναλλαγή αλλά δεν χρειάζεται να επιστρέψει στο όχημα του για να την εναποθέσει στον υαλοθώρακα (παρ-μπριζ) του οχήματος του. Το τερματικό των τριτοπωλητών είναι συνδεδεμένο με το σύστημα ελέγχου της δημοτικής αστυνομίας και καταχωρείται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος του σε πραγματικό χρόνο.
2.12 Αίτηση άδειας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
Οι δικαιούχοι κάρτας μόνιμου κατοίκου σταθμεύουν σε ελεύθερη θέση για μόνιμους κατοίκους στην περιοχή διαμονής τους.
Οι Μόνιμοι Κάτοικοι υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση και τα δικαιολογητικά απόκτησης άδεια μονίμου κατοίκου.
Για να υποβάλετε ηλεκτρονικά την αίτηση άδειας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου, επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση: https://trikala.dashboard.preview.novoville.com/public/permit/apply
Όταν η αίτησή σας εγκριθεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή του ετήσιου τέλους άδειας στάθμευσης.
Το κόστος της ετήσιας κάρτας ανέρχεται στα 20 ευρώ και η άδεια στάθμευσης μόνιμου κατοίκου τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία πληρωμής που αναγράφεται στο αποδεικτικό πληρωμής και έως ότου παρέλθουν 12 μήνες από αυτήν.
Μόλις είναι έτοιμη η αυτοκόλλητη κάρτα θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω email για την παραλαβή της από το InfoPoint στην Κεντρική Πλατεία Τρικάλων.
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για να κλείσετε ραντεβού σε περίπτωση που δεν μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά την αίτηση άδειας μόνιμου κατοίκου μπορείτε να καλέσετε την Αστική Ανάπτυξη Τρικάλων στο 2431071771 (09:00 – 15:00).
2.13 Πώς μπορώ να πληρώσω το πρόστιμο μου;
Μπορείτε να πληρώσετε το πρόστιμο με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Επισκεφτείτε την πλατφόρμα ηλεκτρονικών πληρωμών του Δήμου Τρικκαίων ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://trikalacity.gr/hlektronikes-plhrwmes/
- Στο ταμείο του Δήμου Τρικκαίων (24313 51140 – 133 – 135 – 137) ή σε κατάστημα ΕΛΤΑ.
2.14 Ποιος πραγματοποιεί τους ελέγχους;
Ο έλεγχος της στάθμευσης στην περιοχή εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης πραγματοποιείται από τη Δημοτική Αστυνομία Τρικκαίων που είναι εφοδιασμένοι με ειδικά τερματικά ώστε να πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τους ελέγχους.
2.15 Τι γίνεται με τα ΑμεΑ;
Οχήματα που έχουν προμηθευτεί την κάρτα για το Σύστημα Αποτρεπτικής Στάθμευσης ΑμεΑ (αναλυτικά στο σύνδεσμο https://trikalacity.gr/stathmeysi-amea/) ή φέρουν το ειδικό σήμα ΑμεΑ, σταθμεύουν δωρεάν στις θέσεις που προβλέπονται για οχήματα ΑμεΑ.
2.16 Υπάρχουν ειδικές θέσεις;
Υπάρχουν ειδικές θέσεις δικύκλων – ποδηλάτων, φορτοεκφόρτωσης – τροφοδοσίας καταστημάτων, Οχήματα ΑμεΑ κ.α.
2.17 Πώς ενημερώνομαι για το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης;
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: