Βόλος: Καταγγελίες για τουριστικό πρακτορείο που εξαπατούσε πελάτες διερευνά η εισαγγελία

Στο επίκεντρο εισαγγελικής έρευνας βρίσκεται υπόθεση δύο καταγγελιών σε βάρος τουριστικού πρακτορείου στο Βόλο, που έγιναν στο Υπουργείο Τουρισμού και φαίνεται ότι δεν είναι οι μόνες. Την ίδια στιγμή, η ιδιοκτήτρια του πρακτορείου έχει κλείσει την επιχείρηση και έχει εξαφανιστεί.

Οι υπό διερεύνηση καταγγελίες αφορούν, η μία σε σχολική εκδρομή που έγινε τέλη Απριλίου, από την Σκιάθο στην Κατερίνη και η πράκτορας φέρεται να μην κατέβαλε στο ξενοδοχείο 4.300 ευρώ που οι μαθητές είχαν πληρώσει για την συμμετοχή τους, ενώ η δεύτερη αφορά οργάνωση εκδρομής στη Νότιο Ιταλία.

Στην δεύτερη περίπτωση, η ιδιοκτήτρια του τουριστικού πρακτορείου μόλις μία μέρα πριν το ταξίδι, τον περασμένο Ιούνιο, φέρεται να ειδοποίησε τους πελάτες, που είχαν καταβάλει το αντίτιμο αγοράς του πακέτου για την εκδρομή, πως υπάρχει απεργία στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και η εκδρομή αναβάλλεται μέχρι την λήξη της. Δεν επέστρεψε ωστόσο, ποτέ, τα χρήματα, ενώ, όπως διαπιστώθηκε, δεν υπήρχε καν απεργία στο λιμάνι.

Το γεγονός ότι για την υπόθεση υπάρχει παρέμβαση εισαγγελέα, επισπεύδει την διερεύνηση των καταγγελιών που κατέθεσαν οι εξαπατημένοι πελάτες.


© 2024 iThessalia | CREATED BY ITWORX