“Εγκεφαλικά” από το ύψος των λογαριασμών νερού – Δεν λειτουργεί η εφαρμογή e-ύδωρ

Δεν λειτουργεί από το πρωί η εφαρμογή e-ύδωρ της ΔΕΥΑΜΒ για τον έλεγχο της καρτέλας πελάτη και στη συνέχεια την πληρωμή του λογαριασμού νερού.

Στην φωτογραφία βλέπεται το σημείο που φαίνεται η εφαρμογή στην πρώτη σελίδα της ΔΕΥΑΜΒ στην οποία εισέρχεται κανείς με κωδικούς taxis (e-ύδωρ)

Εν τω μεταξύ έχουν πάρει “φωτιά”  τα τηλέφωνα των υπευθύνων εξυπηρέτησης πελάτων και της εν λόγω εφαρμογής. Η κίνηση ηλεκτρονικά παρουσιάζεται αυξημένη, όπως και στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ, καθώς καταναλωτές έχουν λάβει λογαριασμούς προσαυξημένους λόγω του ότι η ΔΕΥΑΜΒ προχώρησε σε έκδοση και αποστολή των λογαριασμών που εκκρεμούν για τους τομεί,ς που αφορούν στο Βόλο και τη Ν. Ιωνία, με βάση την μέτρηση για το 3/2022 και την ιστορική κατανάλωση δηλαδή την αντίστοιχη περσινή για το 4/2022 σε ενιαίο λογαριασμό.

Επιπλέον υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν λάβει καν λογαριασμό για το τελευταίο τρίμηνο και προσπαθούν να “βγάλουν άκρη” για το τί θα γίνει με την πληρωμή του, καθώς δεν μπορούν ούτε ηλεκτρονικά να διαπιστώσουν τι συμβαίνει.

Το διάστημα αποπληρωμής πάντως για τους καταναλωτές θα είναι τριπλάσιο του συνήθους, ενώ για τις περιπτώσεις των λογαριασμών μεγαλύτερο ή ίσο των 500€ παρέχεται η δυνατότητα στον καταναλωτή για διακανονισμό της οφειλής, σύμφωνα με τη ΔΕΥΑΜΒ.


Πηγή: www.ertnews.gr
© 2024 iThessalia | CREATED BY ITWORX