Άμεσες δράσεις φορέων της Λάρισας για τη διέλευση των γραμμών του ΟΣΕ – Σε κινητοποιήσεις η πόλη μετά το Πάσχα

«Αν μετά το Πάσχα δεν υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις από τον ΟΣΕ για λύσεις στο πρόβλημα της διέλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών από την πόλη της Λάρισας, που θέτει σοβαρά ζητήματα ασφάλειας των πολιτών, θα ξεκινήσουν κινητοποιήσεις» διεμήνυσε ο Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης κατά την έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του βράδυ της Πέμπτης.

Η συνεδρίαση διεξήχθη με την παρουσία βουλευτών, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και εκπροσώπων φορέων προκειμένου να ληφθεί απόφαση για τα επόμενα βήματα που θα οδηγήσουν σε οριστικές  αποφάσεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο που τριχοτομεί τη Λάρισα και στο πέρασμα του χρόνου έχουν χαθεί πολλές ανθρώπινες ζωές.

Κύριο μέλημά μας σημείωσε ο κ. Καλογιάννης είναι η σύνταξη μιας πλήρους μελέτης κόστους – οφέλους με επικαιροποιημένα τεχνικά χαρακτηριστικά, ως πρώτο βήμα. «Πρέπει να κινηθούμε συντεταγμένα, ώστε αυτό να γίνει σύντομα και να βρεθεί ο τρόπος χρηματοδότησής της».

Τη σύνταξη προμελέτης για λύση μέσω «cut and cover tunneling» πρότεινε ο Περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός και συμπλήρωσε, πως η Περιφέρεια Θεσσαλίας ξεκινά της τοποθέτηση ηχοπετασμάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο μέσα σε μήκος 10 χλμ.

Άμεσες δράσεις φορέων της Λάρισας για τη διέλευση των γραμμών του ΟΣΕ – Σε κινητοποιήσεις η πόλη μετά το Πάσχα

Την σύσταση επιτροπής που θα ασκήσει πίεση προς πάσα κατεύθυνση προκειμένου να δοθούν λύσεις  στο σοβαρό αυτό πρόβλημα που ταλανίζει εδώ και χρόνια η Λάρισα πρότεινε ο βουλευτής της ΝΔ κ Χρήστος Κέλλας. Χαρακτήρισε δε, το κόστος της υπογειοποίησης, δυσθεώρητο.

Σύμφωνος με την ανάθεση της εκπόνησης μελέτης σε ειδικούς και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα εμφανίστηκε στην τοποθέτησή του ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κ. Βασίλης Κόκκαλης.

«Η πόλη δεν είναι στις προτεραιότητες του ΟΣΕ και δεν επιθυμεί να δώσει λύσεις στο πρόβλημα» συμπέρανε η βουλευτής Λάρισας του ΚΙΝΑΛ κ. Λίτσα Λιακούλη η οποία παραβρέθηκε στη συνεδρίαση και πρόσθεσε πως οδηγηθήκαμε στο τραγικό δυστύχημα «λόγω της υποβάθμισης και του ξεπουλήματος του ΟΣΕ τα τελευταία δέκα χρόνια».

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης εκφράστηκε η άποψη να υπάρξει κοινό μέτωπο βουλευτών του Νομού πριν κλείσει η Βουλή απαιτώντας την εκπόνηση μελέτης και σειρά κινητοποιήσεων, όπως η κατάληψη των γραμμών για την άσκηση ακόμη μεγαλύτερης πίεσης.


Πηγή: www.ertnews.gr
© 2024 iThessalia | CREATED BY ITWORX